ایمیل مارکتینگ چیست؟ مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 57
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 106
:: بازدید سال : 367
:: بازدید کلی : 1445

RSS

Powered By
loxblog.Com

ایمیل مارکتینگ چیست؟ مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟
دو شنبه 10 آذر 1399 ساعت 14:14 | بازدید : 97 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

در این مقاله ، که در آن جزئیاتی در مورد بازاریابی ایمیلی ، که یکی از عناصر دیجیتال مارکتینگ امروز است ، ارائه می شود ، "بازاریابی ایمیلی چیست؟" ، "مزایای بازاریابی پست الکترونیکی چیست؟" ما به سوالاتی از این جمله پاسخ خواهیم داد.

Полное руководство по успешному email-маркетингу: сегментация почты и други...

قبل از پرداختن به موضوع بازاریابی از طریق ایمیل ، جزئیاتی وجود دارد که می خواهم بپرسم تا پیشرفت تاریخی این مسئله را درک کنم: اولین ایمیل شما برای چه کسی ارسال شد و چگونه؟

 

اولین ایمیل در تاریخ

اولین نامه الکترونیکی ارسال شده توسط ری توملینسون ، شخصی که این برنامه زیرساختی (ایمیل) را توسعه داده است ، از طریق سیستمی به نام ARPANET ارسال شده است  .

 

در اولین متن ایمیل ، "QWERTYUIOP " نوشته شده است. اگرچه ممکن است بی معنی به نظر برسد ، این پیام توضیحی دارد. برای آزمایش اینکه آیا سیستم ایمیل Tomlinson فعال است ، Q به طور تصادفی روی ترکیب حرف بالای صفحه کلید کلیک کرد تا متن خط نوشتنی ایجاد شود. تاریخ ارسال اولین نامه الکترونیکی 1971 است .

 

تاریخچه ایمیل

 

اگرچه در ابتدا به عنوان بخشی از ارتباطات درک می شود ، اما شکل متفاوتی از نامه نگاری ، نامه الکترونیکی ؛ با تغییر و توسعه اینترنت ، فناوری ، بازاریابی دیجیتال و از همه مهمتر نیازها ، بعد متفاوت و جدیدی پیدا کرده است. اکنون ایمیل نه تنها برای ارتباطات یا اهداف اطلاعاتی بلکه به عنوان ابزاری برای بازاریابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بازاریابی از طریق ایمیل ( بازاریابی از طریق ایمیل) بیایید با جزئیات مربوط به این مدل بازاریابی که مفهوم سازی شده است ، ادامه دهیم. شما میتوانید به مقاله ایمیل مارکتینگ در وبلاگ پارسی بلاگ نیز سر بزنید.

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی ایمیلی؛ این یک روش بازاریابی نسل جدید است که در آن نامه الکترونیکی به عنوان نوعی ابزار بازاریابی مستقیم برای رساندن پیام های بازاریابی به مخاطبان خاص استفاده می شود. بازاریابی از طریق ایمیل ، به خصوص با وب 2.0 توسعه یافته است. این استراتژیک تر ، قابل اندازه گیری ، خلاقیت ، بهینه سازی و تعامل بیشتر از قبل است. همچنین بازاریابی از طریق ایمیل. این یکی از عناصر فرعی بازاریابی دیجیتال است.

 

علاوه بر این ، برای بازاریابی از طریق پست الکترونیکی ، می توان گفت که بر اساس عملکرد (کلیک ، خرید ، تبدیل) کاربران به ایمیل ، از لحاظ کارآیی موفق ترین نوع بازاریابی آنلاین است.

 

مزایای ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی مزایای بسیاری دارد که مارکها اغلب در بازاریابی دیجیتال ترجیح می دهند. به منظور توضیح کوتاه این موارد ، من خلاصه مزایای بازاریابی پست الکترونیکی را ارائه می دهم.

 

اثر هزینه (ارزان)

بازاریابی از طریق ایمیل بسیار ارزان تر از سایر بازاریابی دیجیتال یا فعالیت های بازاریابی سنتی است. از آنجا که بازاریابی از طریق ایمیل غالباً معطوف به فروش است ، در بازاریابی از طریق ایمیل امکان دستیابی به تبدیل برای متعادل کردن بودجه هزینه شده بیشتر است.

 

زمان انتقال کوتاه

از آنجا که بازاریابی پست الکترونیکی مستقیماً بر روی مخاطب مورد نظر متمرکز است ، پیام ارسالی بلافاصله به فرد (های) مشخص می رسد. این امر در چنین عصری که سرعت شرایط رقابت را تعیین می کند ، به برندها یک مزیت بزرگ می بخشد.

 

آسان برای پیگیری و تجزیه و تحلیل

روند کار در بازاریابی از طریق ایمیل بسیار راحت دنبال می شود. به عنوان مثال ، می توان با استفاده از کاربرانی که ایمیل ارسال شده باز یا حذف شده است ، به طور خلاصه کدام کاربر ایمیل را خوانده است ، که عملکرد پیام را در ایمیل نشان داده است ، قابل ردیابی است. علاوه بر این ، می توان با تجزیه و تحلیل پارامترهایی مانند جنسیت ، سن ، سطح تحصیلات ، کشور ، استان و منطقه استراتژی های جدید بازاریابی پست الکترونیکی را ایجاد کرد.

 

هدف گذاری

در بازاریابی از طریق پست الکترونیکی ، پیام ها یا پیام ها را می توان به مخاطبان خاصی تحویل داد. می توان با دسته بندی داده های ایمیل (سن ، جنسیت ، مکان ، تحصیلات و غیره) بازاریابی از طریق ایمیل را هدف قرار داد.

 

سفارشی سازی

به لطف ابزارهای بازاریابی ایمیلی ، امکان ارسال نامه های الکترونیکی با نام افراد وجود دارد.

 

منبع: ویکیپدیا





:: برچسب‌ها: ایمیل مارکتینگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: